Donderdag 13 en vrijdag 14 januari

14 januari 2022 - Annweiler am Trifels, Duitsland

Je durft het bijna niet meer te zeggen of te doen, maar we gaan met vakantie naar Oostenrijk. De skies onder binden, maar kan het allemaal wel doorgaan?

Dat gaf mij heel veel stress de afgelopen dagen, waardoor de aangezichtspijn weer begon. Gelukkig kon ik het onderdrukken en was paracetamol mijn grootste vriend.

Zoveel restricties om maar op vakantie te mogen…..2G en PCR test. Geboostert waren we al, maar die PCR test….wat zag ik daar tegen op!!!

Dus donderdagmiddag togen we naar hartje Den Haag om een PCR test af te laten nemen. Mijn neusontmaagding noemde ik het hihihihihihi De man die de test deed had er heel veel plezier in en zei dat ik het goed deed…voelde me echt een groot meisje :) Alleen had niemand me verteld dat ze tot 3 tellen en dan 3x dat stokje ronddraaien in de hoogste regionen van je neus….. Enfin, al met al viel het mee en toen hop hop naar huis om de laatste wassen te vouwen, strijken en de koffers in te pakken. Ohwja en nog even koken want de komende week kookt Paul…

Gelukkig kregen we om half 10 de e-mails met de testuitslagen en bleken we beiden negatief te zijn…..dat was positief nieuws!!!! We konden met een gerust hart naar bed.

Zoals gewoonlijk waren we alweer vroeg wakker en gingen we om 5 uur op pad naar Sauerlach. De wereld was bijna de hele weg heel erg klein. Zeker toen het nog donker was, maar daarna kwam in de hogere gedeeltes de zon tevoorschijn, maar zag je in het dal de mist hangen. Dus als we  richting dal reden, dan werd de wereld weer klein.

Het heeft hier ook gesneeuwd een paar dagen geleden, dus we kunnen ook al een beetje genieten van de witte wereld.

Om 4 uur waren we bij het hotel in Sauerlach in een klein gehucht Arget in Hotel Schmuck.

Nadat we de spullen op de kamer hadden gezet, zijn we even een rondje gaan lopen en nu zitten we aan een lekker witbiertje. Straks opt gemakkie lekker eten (Paul kookt!!!) en de hele avond uitbuiken en vakantie vieren. Morgen dan op het gemak de laatste 170 km rijden naar Claudia.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Virgini Roeleveld:
    14 januari 2022
    Veel plezier en kom gezond weer terug
  2. Janny:
    14 januari 2022
    Heerlijk er even tussenuit. Geniet ervan en Paul lekker laten koken🍳🥰
  3. Jacqueline:
    14 januari 2022
    Heerlijk lekker genieten van 'paul" zijn kookkunsten en al het mooist om je heen .
  4. Sandra Nijveen:
    Lekker genieten saampies xxx
  5. Bep:
    14 januari 2022
    Veel plezier en geniet er maar van!
  6. Tonny:
    17 januari 2022
    Lekker genieten en ik ben toch wel een klein beetje jaloers! Hahaha