Maandag 28 juni - relaxt dagje ' thuis'

28 juni 2021 - Sankt Johann im Pongau, Oostenrijk

Ik denk dat we een beetje uitgerust raken, want vandaag was van uitslapen tot 10 uur geen sprake. Het zou vandaag een ECHT relaxte dag worden. Geen plannen om ergens heen te gaan, afgezien van boodschappen doen. Waarschijnlijk de laatste van deze week, want uiterlijk vrijdag gaan we weer terug naar NL. E.e.a. is afhankelijk van het weer hier.

Vandaag een dag van ruim 30 graden, heerlijk maar wel erg warm. Na het boodschappen doen, heb ik een poging gedaan om te gaan braden en kantelen in de zon. Niet te doen!! Vroeger kon ik dat uuuuuuren volhouden, nu niet meer.

We zouden dus een stukje gaan lopen en bij de bovenburen een sappie gaan doen. Maar om bij de bovenburen te komen, moet je een omweg afleggen, want in de bergen gaat geen weg recht. Dus wij hop hop de wandelschoenen aan en na een stief half uurtje waren we bij de bovenburen en hebben daar op het terras, genietend van de schaduw en het uitzicht een overheerlijk koud witbiertje naar binnen gegoten. En als je hier een biertje vraagt dan geen lullig 30cl biertje, nee echt een grote mensen biertje van 0,5 liter…yammmmmm

Nadat die koude klets naar binnen was gegoten, hebben we betaald en zijn we weer naar beneden gelopen. Dat naar beneden lopen gaat ons echt sneller af :) We moeten wel uitkijken voor onze knieën. ’s Avonds zitten we het hardst te klagen wie de meeste pijn heeft, moet koelen en smeren…….whahahahahahaha ouwe lui!!!

Paul ging meteen voor de buis, want de Tour is weer gestart en Mathieu van der Poel doet het wel heel erg goed! Alleen die valpartijen….ik kijk niet! Nu staat voetbal weer aan tot dat de laatste fluittoon heeft geklonken.

Morgen zijn er wel plannen, maar we zien wel of we die gaan/kunnen uitvoeren. Dit is een vakantie van laissez faire…..oftewel….laat maar waaien.

1. Jacqueline:
    Top
  2. Janny:
    Lekker toch zo’n vakantie.
    Na heel veel uitzoeken en beslissingen nemen ben ik ook aan vakantie.
    Maar dat vertel ik wel tijdens een rondje golf.
    Morgen 3 dagen Friesland. Maar ook die dagen zijn weer gevuld.
    Maar wel leuk om er even tussen uit te zijn.
    Telefoon op stil en genieten.
    Later als ik groot ben ga ik uitrusten😅
  3. Carla Jansen:
    28 juni 2021
    Hihihi nou we hadden deze vakantie al gepland staan en vlak ervoor bom gebarsten…burn out. Na de vakantie verder met de psych. Heb ook huiswerk. Meeste mensen weten het, maar ga het niet in mn blog vertellen.
    Dus lappie en tel thuis en stress vermijden🥴
  4. Ronald Wollendorf:
    28 juni 2021
    Het is weer een dorstig verhaal! De volgorde bevalt me wel, eerst naar boven lopen en dan een biertje drinken en dan weer naar beneden wandelen, als het andersom was is dat toch vervelend zeker als je er nog één neemt ;-)))) ik kom jullie kant op maar toch niet in de buurt. Ga eerst even tirol in, dan duitsland weer in en dan via Salzburg, Graz, Spielfeld, rondje Wenen en weer terug, Servus!
  5. Carla Jansen:
    29 juni 2021
    Jazeker de juiste volgorde en ook nog eens een alcoholvrije. Die zijn hier super lekker. Jammer dat je niet in de buurt bent. Hadden we nog ff samen een happie en sappie kunnen doen! Werk ze!!