Zondag 24 september

25 september 2023 - De Lier, Nederland

Gisteravond na het verwerken van de blog en de foto’s hoorde ik de mannen alweer terug komen van de festiviteiten. Volgens jaar zijn de klimmaten in Italie en volgens mij hebben de mannen dan geen zin om 1500 km te rijden. We gaan het zien en beleven. Ook hoorde ik dat Thierry op het podium werd geroepen omdat er ook 5.000 euro gedoneerd zou worden aan KWF. De vader van Thierry, André, zit momenteel midden in de chemo’s. André was altijd mijn maatje tijdens het supporteren….althans we waren elkaars maatje. Miste hem wel gisteren tijdens de beklimming. Ook onze jongste telg, Niels, werd naar voren geroepen en kreeg een kleine prijs uitgereikt omdat hij als 1e boven was. TOPPERTJE!!!

Al met al lagen we allemaal vroeg in ons mandje want de eersten wilden al om 4 uur gaan rijden. Paul, Dico en ik zouden rond 5 uur gaan rijden. En dat is ons ook gelukt. Ook Martin, Johan, Ruud en Thierry gingen rond dezelfde tijd weg. Dus nog even afscheid nemen van elkaar en hop in de auto en rijden maar. Weer 1100 km huiswaarts.

De terugreis ging gestaag, maar helaas was de weg dwars door Luxemburg dicht. Daar hadden we ons helemaal op ingesteld. Tanken, pisstop en lunch….dat ging dus even niet door. Wel nog getankt in een klein dorpje in Luxemburg. Daar konden we helaas niet naar het toilet en met gespannen blazen reden we verder. Gelukkig zat 5 km verderop een MC. Dan daar maar lunchen. Bleek dat er maar 2 toiletten waren, waarvan er 1tje afgesloten was. Lekker dan! Sta je daar met een volle blaas die op knappen staat. Gelukkig kwam het allemaal goed en was de verlichting hoog hihihihi. Na het nuttigen van een overheelijk Big Mac menu met een grote cola….zijn we weer verder huiswaarts gegaan en waren we voor 5 uur bij Dico thuis. Meteen hem afgezet en door naar huis, want het eigen toiletje roept….

Bleek later in de app dat de 1 na de ander als eerste een gang naar zijn eigen toiletje had gemaakt. Het regende foto’s van voeten op een WCvloertje hihihihihihi

De koffer met wasgoed stond als eerste boven en meteen de wasmachine aangezet. Nu zorgen dat alles gewassen is, zodat morgen e.e.a. weer in de koffers kan voor onze 10-daagse vakantie naar Gran Canaria.

Het was kort, heftig maar desalniettemin SUPER te gekke dagen met knotsknettergekke mannen die alles tegen elkaar zeiden en waar iedereen gewaardeerd werd.

BEDANKT mannen!!!