Zaterdag 30 maart - dinnercruise

31 maart 2024 - Praag, Tsjechië

Het werd toch nog een race tegen de klok en toen we buiten kwamen, stond het busje al op ons te wachten. We stapten in en ik zat amper of hij trok al met een noodvaart op. Max achter het stuur over de kasseien in Praag…..pffff. Enfin we ging kriskras door Praag en haalden overal een paar mensen op. Op een gegeven moment ook bij een plein. Daar kwam een gids aan boord en kregen we een 45 min tour door Praag. Dat ging werkelijk waar met een sneltreinvaart. Kijk rechts, kijk links, en maar vertellen. Bij mij ging rechts en links door elkaar heen en ik volgde het even niet meer. PFFFFF….. toen bij de boot….u moet 5 minuten wachten…het is  nog niet klaar. Daarna via de luxe boot naar onze boot die toch minder luxe was. Paul en ik kregen een Nijl deja vuutje whahahahahaha Enfin, de chaotische gids die op het plein al de indeling van de verschillende busjes tot een drama maakte, ging ook de tafelindeling doen. Dat was ook een drama…werden we met 4 vreemden aan een tafel gezet. Awkward…. Daarna begon iemand aan het eten, dus hup en masse ging iedereen opscheppen. Maar goed, eten was redelijk. Drank werd netjes opgenomen, maar heel laat pas uitgeserveerd. Al met al, was het redelijk….maar voor 85 euro pp vonden wij het onder de maat. GEEN aanrader dus. Het varen op de Moldau is echt wel een aanrader, maar doe dan de 1 uur tour. Dat is meer dan voldoende. De boot vaart namelijk tussen 3 bruggen heen en weer vanwege de vele dammen die in de rivier liggen.

Nadat de dinner cruise was afgelopen werd iedereen weer naar zijn/haar hotel gebracht, maar waren wij natuurlijk de laatsten. Op mijn laatste krachten ben ik naar de kamer gelopen, kleding uit, pyama aan en slapen!!! Was helemaal klaar!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl