Dinsdag 3 oktober

4 oktober 2023 - Meloneras, San Bartolomé de Tirajana, Gran Canaria, Spanje

Vandaag hadden we een plekje bij de infinity pool (18+) dus geen gekrijs van kinderen en geen animatieteam. HEERLIJK!! Een dagje prikkel loos aan het zwembad. Maar….je moet wel blijven smeren, want er waait een warme wind en het is 33 graden met volop zon. Ook ligt de infinitypool aan de boulevard en hoger dan de andere zwembaden.

Maar eerst zijn we voor het laatst naar de gym geweest. Samen eerst cardio-en en daarna aan de apparaten gehangen. De blessures van Paul genezen goed. De gewichten zijn verdubbeld en toch geen pijn. Natuurlijk geen bodybuilder gewichten, maar gewichten die genezend werken voor zijn gekneusde ribben en schouder. Ook heeft hij gewerkt aan een betere verdeling van het gebruik van zijn benen. Hij trok alles uit rechts en nagenoeg niks met links (zijn nieuwe knie) logisch want hij heeft jarenlang dat been ontzien en met fietsen merkte hij niet dat hij alles met rechts trekt totdat hij recent zijn illiopsoas overbelaste. Medicatie is nog minimaal dus ben trots op mijn mannetje. Nu deze trend doorzetten na de vakantie. DAT is meestal een uitdaging want je vervalt heel snel in de waan van de dag.

We hebben ons daarna heerlijk vermaakt bij de infinity pool en toen we het zat waren zijn we een sappie gaan doen in het hotel. Daar stonk ‘ons’ plekje naar een bierstube een dag later. YAK!! We hebben het gemeld en ze hebben de plek schoongemaakt, maar je rook het nog. Wij denken dat de oorsprong ergens anders ligt.

Na het douchen, omkleden en avondeten, zijn we bij het theater gaan zitten. Onder het genot van een sappie hebben we eerst Kahoot gespeeld. Deze keer waren het 24 vragen over herkenningstekens all over the world. We hadden er 5 fout en eindigden in de middelmoot van de 70 deelnemers. De winnaar kreeg een Riu pet….

De show was een acrobatische show, na een half uur waren wij wel een beetje klaar met de acrobatische toeren en zijn richting hotelkamer gegaan. Temperatuur was nog steeds rond de 30 graden en de wind was nog steeds warm. De hotelkamer is lekker koel met 24 graden :)

1. Janny:
    4 oktober 2023
    Laatste dagje goeie reis terug. Tot snel.
    En hopelijk is Paul snel pijnvrij.
  2. Carla Jansen:
    4 oktober 2023
    Hoi Janny...dankjewel en gaat goed komen met het herstel van Paul.