Zondag 1 oktober en maandag 2 oktober

2 oktober 2023 - Meloneras, San Bartolomé de Tirajana, Gran Canaria, Spanje

Zondag stond in het teken van uitslapen, te laat ontbijten, niet sporten en ligbedje liggen. Eigenlijk een dagje achter de feiten aan lopen. Zo niet ons ding! Vroeger was een gevleugelde uitdrukking…later als de kinderen groot zijn, gaan we uitslapen. Als we nu uitslapen hebben we het gevoel achter de dag aan te lopen.

De maandag begon heel wat energieker. Lekker vroeg wakker, we waren zelfs veel te vroeg om te ontbijten hihihihi. Dus eerst handdoekje gelegd en toen gaan ontbijten. Daarna zijn we gaan wandelen op de boulevard richting de vuurtoren. Binnen no-time waren we bij de vuurtoren en toen zijn we maar doorgelopen langs de duinen en via de straatkant met al haar winkeltjes weer terug. Lekker veel foto’s gemaakt van de duinen en zelfs nog wat gescoord in de winkeltjes. Bij terugkomst in het hotel hebben we ons omgekleed en ben ik op het ligbedje gaan liggen en is Paul de gym in gegaan. Ruim een uur later kwam hij boven water. Had zijn oefeningen gedaan en 2x het Turks stoombad in geweest. Alles om maar snel te herstellen van zijn verwondingen van zijn valpartijen. Gaat al stukken beter! Pijnstilling is nog minimaal en smeren doen we ook niet meer. TOP!

We hebben een overactief animatie team en vandaag was ook weer zo’n dag dat ze nadrukkelijk aanwezig zijn met te harde muziek, volop geschreeuwde aanmoedigingen enz. PFFF vind het geweldig hoor, maar kan het volume wat minder?

Vandaag hebben we heerlijk luxe gegeten in het Kulinari restaurant. TOP eten, geweldig uitgeserveerd en verwend met volop aandacht in een kleine setting. Nu nog even bijkomen op de kamer en dan gaan we weer slapen. Morgen weer een dag van volop relaxen met hopelijk minder herrie van het animatie team 