Donderdag 28 september – Paul jarig :)

28 september 2023 - Meloneras, San Bartolomé de Tirajana, Gran Canaria, Spanje

Vanmorgen werd ik geregeld ‘ wakker’  omdat ik prr prr op het nachtkastje hoorde en NEE het was geen massage apparaat maar mijn telefoon :). Paul is jarig vandaag en toen ik mijn telefoon opende regende het appies. Ook die van Paul stond niet stil. De hele dag ging het door. SUPER leuk natuurlijk!!!

We zijn de dag begonnen met een uurtje in de gym door te brengen, waar Paul rustig aan oefeningen heeft gedaan voor zijn heup en ribbenkast. Ik kon lekker mijn gang gaan en na afloop is Paul het Turks stoombad ingegaan. Hoorde later dat hij het koude badje maar tot aan zijn bovenbenen is ingelopen….vreemd hoor hihihihihihi

Verder hebben we heerlijk liggen luieren op een ligbedje (hadden we wel verdiend na een uurtje in de gym) en wat liggen poedelen in het zwembad.

Vanavond hadden we een reservering bij het grill restaurant. Het restaurant met uitzicht op de zee en de boulevard en na het eten nog even een wandelingetje gemaakt, want je groeit hier dicht aan lekker eten en vooral de toetjes….die schieten rechtstreeks naar mijn heupen. Enfin, dat komt na de vakantie wel weer.

Nog een selfie met een ondergaande zon gemaakt, een bakkie bij de sportsbar en nog een poosje naar de animatie zitten kijken….zangeres die wel lekker kon zingen, Kahoot spelletje en daarna kwamen er acrobaten, maar ik werd die oerwoudmuziek een beetje zat, dus hop hop naar boven. Er staat nog een lekker fles bubbels die Paul heeft gekregen van het hotel…..

Kortom weinig gedaan, maar we genieten volop. OHWJA, zaterdag gaan we naar de Heineken bar, naar die Lange en dan zijn er nog meer ‘maten’.  Opa en oma moeten wel even voorslapen, want verzameltijd is rond 22.00 -22.30 uur hihihihihihi

1. Janny:
    29 september 2023
    Veel plezier. Lekker genieten van het mooie weer en elkaar
  2. Carla Jansen:
    1 oktober 2023
    Doen we volop en hopelijk doen jullie dat ook! Warme groeten vanuit Gran Canaria
  3. Ronald Wollendorf:
    29 september 2023
    Nou dat is toch super! Om in zo'n omgeving je verjaardag te vieren, lekker chillen en naderhand de vaatwasser niet in hoeven ruimen😉😃
  4. Carla Jansen:
    1 oktober 2023
    Dat was zeker super!! En we genoten van alle aandacht die hij kreeg via appies, mailtjes, FB berichtjes etc.