Geboekt!!!

6 november 2016 - De Lier, Nederland

YEAH!!!!

De reis is eindelijk helemaal geboekt!

Op maandag 9 januari vertrekken we vanaf Schiphol naar Guangzhou in China. Daar hebben we een hotel voor een aantal uren (lekker even opfrissen) en dan weer door vanaf Guangzhou naar Auckland. Maar dan zijn we er nog niet.....dan weer door vanaf Auckland naar Queenstown op het Zuidereiland. DAT is ons startpunt voor de rondreis door Nieuw Zeeland!!!

Vanaf woensdag 11 januari begint de rondreis. Eerst het Zuidereiland verkennen en daarna het Noordereiland. De rondreis is door TravelEssence in elkaar gezet en geheel naar onze wens ingevuld. We gaan van alles zien en beleven....spannend!!!!

Op onze 35 jarige trouwdag (en mijn 55e verjaardag) vliegen we vanaf Auckland naar Sydney (Australie)....MIJN stad!! Samen met Paul oude en nieuwe plekken bezoeken en verblijven in het hotel waar Sandy en ik in 2009 ook verbleven. Sweet memories!!!!

De terugreis start op 9 februari op Sydney Airport en eindigt op 10 februari in Amsterdam. Dan zit onze reis er helaas alweer op.......

We hebben er enorm veel zin in, alhoewel Paul tegen het lange vliegen op ziet.....

1. Ronald Wollendorf:
    6 november 2016
    Wij kijken uit naar jullie reis ervaringen van de kiwi experience down under
  2. Sandra:
    6 november 2016
    Wat een mooi vooruitzicht hebben jullie Ga jullie zeker volgen
  3. Monique:
    6 november 2016
    Ik kijk uit naar jullie prachtig geschreven reisverhalen!
  4. Monique muusers:
    Hi Carla en Paul
    De grootste wens van je bucketlist word nu vervuld ..... ga er maar lekker vast van dromen.
    Eerst de feestdagen nog doorkomen en dan is t aftellen begonnen
  5. Els:
    6 november 2016
    Ohh gaaf ga jullie zeker volgen
  6. Natasja baas:
    6 november 2016
    Ben zo benieuwd naar jullie avonturen,ik kijk er alvast naar uit! !!
  7. Wen:
    6 november 2016
    Ohh, tof!! Bijna net zo'n leuk vooruitzicht als Kerstmis... haha Ik ga het zeker volgen, helemaal leuk!!!
  8. Virgini Roeleveld:
    6 november 2016
    Gaaf!!!! Nu alvast genieten van de voorpret?
  9. Marja Moorman-Bos:
    7 november 2016
    Geweldig Carla je kunt nu al extra meegenieten van de reis van Maxima en Willem Alexander en ik ga meegenieten van jullie reisverhalen. De maand december vliegt om met Sint, Kerst en Oud en nieuw. Zo'n hoed als W.A. heeft gekregen bezit volgens mij Paul ook wel de air voor om hem te dragen. Hou van mannen met hoeden. Willbrord droeg de laatste jaren er ook een.
  10. Johan:
    22 december 2016
    Foto's svp!
    Plenty foto's posten svp
  11. Jacqueline:
    9 januari 2017
    vandaag is de grote dag van vertrek. heel veel plezier en voor vandaag een fijne vlucht.
  12. Sandra:
    9 januari 2017
    Wens jullie een hele goede reis toe
    Geniet ervan
  13. Linda:
    9 januari 2017
    Goede reis lieverds ! Jullie zijn nu al ff onderweg.. zal blij zijn als jullie veilig op de grond staan hihi :) Geniet !! We zijn heel benieuwd naar de verhalen en vooral veel foto's om ons nog jaloerser te maken dikke kus